Reži me (drugi dio)

Optimizam je za debile, a ja sam najveći debil u svemiru. Nadaš se i nadaš, nestrpljivo iščekuješ i na kraju se gotovo uvijek razočaraš. Vlasnici i igrači, pogađate, unatoč jučerašnjem osmosatnom sastanku, nisu došli do dogovora. Billy Hunter i Derek Fisher nisu ni dali šansu igračima da glasaju o 50 – 50 dogovoru zato jer znaju da bi igrači prihvatili i time oštetili sindikat ne samo kroz sljedećih 5 godina nego i na sljedećim pregovorima. Vlasnici su zadržali svoj tvrdolinijaški stav i igračima poručili da prihvate 50 – 50 ili će im sljedeći put ponuditi svega 47 posto BRI-ja. Loša krv je prevladala. Mržnja, egoizam i pohlepa su nadvladali zdrav razum. Stern i Hunter su se sudarili kao ovnovi na brvnu i put nam je zapriječen. Mogućnost da se sezona održi trenutno iznosi jedva jedan posto, pa možda i nema smisla pisati ovu kolumnu. No, za razliku od nekih, ja volim završiti posao. Nastavljamo s amnestijama.

ZAPAD

Dallas Mavericks

Mark Cuban se još uvijek nije otrijeznio od prošlogodišnjeg osvajanja naslova prvaka. Čak i u takvom stanju Cuban je bio praktički jedini vlasnik koji je za vrijeme pregovora s igračima nudio nove i inovativne ideje. Jedna od njih je ukidanje salary capa, koja bi riješila sve probleme, ali bi istodobno učinila 22 – 23 ekipe lige nekonkurentnima.

Nije Cuban lud, i sam zna kako su njegovi Mavsi lani postali neočekivani prvaci i kako ni ove godine neće biti među favoritima za naslov. Mavsima korištenje amnestije neće pomoći. Mogli bi ubiti ugovor Brendana Haywooda koji će kroz 4 godine primati oko 9 milijuna po sezoni, no čemu? Haywood je solidan rezervni centar, a neće otići ispod capa ukoliko ga se riješe. Mavsima po trenutnom sistemu ne preostaje ništa drugo nego jurišati na titulu s postavom kojom imaju bar sljedeće tri godine, dok Dirku ne istekne ugovor. Sreća njihova pa se nalaze u dobrim rukama.

San Antonio Spurs

RC Buford nema niti jednu titulu GM-a godine. Umjesto toga njegove vitrine krase 3 prstena NBA prvaka. Buford je jako rano shvatio kako se grade šampionske ekipe – pronađi vrhunskog igrača koji će nositi ekipu*, okruži ga s dva tipa koji sami po sebi ne mogu nositi ekipe ali savršeno sviraju na poziciji druge violine, daj tom trojcu masne ugovore i ostatak lovušine rasporedi na role playere, igrače s klupe koji nisu bogznakavi ali imaju bar jednu elitnu sposobnost koja se ne mora ocrtavati u statistici – postavljanje blokova, obrana reketa, zastrašivanje protivnika i nevjerojatna sigurnost u clutch situacijama nose svoju vrijednost iako ih se ne može precizno izmjeriti brojkama. Buford je radio pogreške, nemoguće ih je u potpunosti izbjeći u NBA ligi, ali je shvaćao koncept.

*Buford nije pronašao Duncana nego ga je naslijedio. Nije mogao dobiti boljeg čovjeka za svoju momčad. Najbolji igrač nultih pokazao se kao kompletan košarkaš, čovjek koji je Spursima omogućio da protivnike melju u defanzivi oslobađajući ulaze u reket gdje je Duncan strpljivo čekao bekove da ih pošalje nazad. Omogućio im je dugačke napade i low post igru. Omogućio im je da igraju nesebično i tvrdo. Omogućio im je da osvoje naslove.

Onda ga je zaboravio. Trejdanje za Richarda Jeffersona pokazalo se pogreškom. Okej. Nije bed. Dogodi se. Ono što vam se ne smije dogoditi je produljavanje te pogreške.

GM-ovi se često vežu za igrače za koje su trejdali, čak i kad igraju slabo ostavljaju ih u ekipi. Kao da ne žele priznati da su pogriješili. Buford do produljenja Jeffersonovog ugovora nije pratio tu šprancu ponašanja. Sreća njegova da će mu amnestija omogućiti brisanje Jeffersonovog ugovora iz knjiga Spursa. San Antoniju će to omogućiti da za dvije godine kada ističe Manuov ugovor krenu u ozbiljan rebuilding.

Samo da ne zabrljaju sa Duncanovim ugovorom koji ističe sljedećeg ljeta. Buford je svojim radom zaslužio izgradnju nove dinastije San Antonija.

Memphis Grizzlies

Memphis je dočekao lockout u nezgodnom trenutku. Nakon sjajnog prošlogodišnjeg playoffa u kojem su Medeki dobili Spurse i svijetu poklonili jako lijepu, nesebičnu košarku njihovi navijači su se digli na noge. Jest da ih u Tenesseeju ima točno 17 ako ne računamo rodbinu igrača, ali i to je nešto. Grizzliesima treba skinuti kapu na lanjskom podvigu.

Prije offseasona zakaparili su čovjeka koji ih je nosio do playoff pobjede. Osobno nikad ne bi ponudio četverogodišnji ugovor težak 16,5 milja po sezoni čovjeku koji je sklon debljanju i protuzakonitom ponašanju, no činjenica je kako je Zach Randolph lani imao spektakularnu godinu i nametnuo se kao nezaustavljiva low post zvijer koja može nositi momčad.

Grizzliese svrbe prsti zato jer žele potpisati i Marca Gasola i na taj način osigurati dugogodišnju stabilnost svoje franšize. Ukoliko bace 10 milja godišnje na Gasola blago će ga preplatiti, ali će si u rosteru ostaviti igrača koji još uvijek nije dosegao svoj puni potencijal. S obzirom da je ostatak rostera još uvijek brutalno jeftin i da za OJ Mayoa uvijek mogu dobiti pick ili dva Grizzliesi se nalaze u jako dobroj situaciji.

Amnesty bi trebali sačuvati kroz sljedeće dvije godine i onda ga spičkati na solidnog Mikea Conleya koji je lani imao nekoliko lijepih utakmica, ali koji ne vrijedi ni polovicu od 8 milijuna dolara godišnje koliko če dobijati kroz slijedećih 5 godina.

New Orleans Hornets

Hornetse bi trebalo amnestirati i ugasiti. Momčad koja je zadnjih pet godina na rosteru imala jednog od pet najboljih igrača lige, koja je imala nekoliko impresivnih playoff juriša i koja je gotovo u svakoj sezoni igrala jako dobru košarku došla je do ruba bankrota, a problemi su postali toliko veliki da ju je ligana kraju preuzela. Kad vam ne ide, kad ste u govnima i kad ne učite iz svojih grešaka ne preostaje vam ništa drugo nego dići ruke i pronaći posao koji vam odgovara. New Orleans ima dugačku povijest, osebujnu hranu, originalnu muziku i jebeno dobru NFL ekipu – treba li im stvarno košarkaška momčad za koju je samo rijetke briga? Ugasite ih ili ih pošaljite u Seattle i završite tu priču jednom za svagda.

Chris Paul ju je odlučio završiti. Maestralni play Hornetsa još uvijek nije otvoreno rekao da će nagodinu bježati iz Luzijane, ali sve glasine govore kako je najboljem pleju lige dopizdio Mardi Grass, Bourbon Street i poluprazna dvorana. Hornetsi će teško dobiti premiju za Paula zato jer gospodin drži sve karte u svojim rukama, a njegov odlazak prisilit će ih u težak i mučan rebuilding u gradu u kojem čak ni pobjede ne donose guzice u sjedala.

Hornetsi Paulu duguju 16 milijuna dolara godišnje što je još i malo s obzirom koliko dobro Paul igra, no svejedno imaju nekoliko gadnih ugovora na lageru. Emeka Okafor je puno bolji centar nego što ljudi govore, ali ne zaslužuje 13 milja godišnje kroz tri sezone. Svejedno, Hornetsima bi bilo puno bolje da se riješe bilo Trevora Arize koji je preplaćen za bar 2 milijuna dolara i koji izgleda nikad neće ispuniti svoj potencijal, ili  Jarreta Jacka koji je solidan rezervni play, ali ne vrijedi 5,3 milijuna da ga ubiješ. Svejedno, Hornetsima se crno piše u oba slučaja.

Houston Rockets

Daryl Morey slovi za jednog od najpametnijih i najinteligentnijih GM-ova u NBA-u. Čovjek je reputaciju zaslužio racionalnim razmišljanjem i korištenjem iznimno naprednih statistika koje u detalje seciraju igru svakog pojedinog igrača, od postotka šuta iz određenih zona na terenu do kvalitete čuvanja točno određenih protivnika u obrani. Unatoč svojoj reputaciji Morey se pokazao kao GM koji ne voli previše riskirati – jedini potez kojeg je iracionalno povukao bilo je dovođenje Kevina Martina koje mu nije previše ni pomoglo ni odmoglo.

Moreyeva ekipa već dvije uzastopne godine nije bila u playoffu, no teško je GM-a Rocketsa optužiti za tragične i tužne ozljede koje su Yao Minga izbacile iz lige. Morey trenutno ima solidnu momčad kojoj treba ili jedan pravi igrač da krene u playoff juriš ili rješavanje jednog igrača da krene u ozbiljan rebuilding.

Morey na rosteru ima Kevina Martina i Luisa Scolu kao nositelje igre te hrpetinu mladih igrača koji tek dolaze u godine kada trebaju pokazati što znaju i umiju.. Oni su relativno adekvatno plaćeni.* Morey bi mogao potrošiti amnestiju na Hasheema Thabeeta koji ne vrijedi petinu od svojih 5 milja koje je dobio po rookie skali, ali čemu? Thabeet se još uvijek može prometnuti u solidnog blokera, a nakon ove sezone mu ionako ističe ugovor.

*Martin je malo preskup sa svojih 12 milja, ali oprostit ćemo mu milijun zato jer je Scola upravo za taj iznos potplaćen.

Morey će vjerojatno zadržati amnestiju za crne dane. Što je sasvim logičan i razuman potez. Savršeno mu se uklapa u portfelj.

Denver Nuggets

Nakon što su se riješili teške melodrame koja ih je tištila prošle sezone Nuggetsi su ostali u zanimljivom položaju. Salary cap je čist (imaju gotovo polovicu za nova potpisivanja), roster je krcat jako dobrim role playerima i sve što im treba je kvalitetan superstar. Koje je teško dobiti u NBA ligi, naročito ako igrate u Denveru koji baš i nije omiljena destinacija velikih zvijezda.

Denver teško možemo nazvati rebuilding ekipom, ali nije ni ekipa za naslov. Kada bi sljedeće dvije godine zadržali status quo možda bi imali šansu nabasati na kakvog podcijenjenog igrača u free agencyu ili na draftu. Njihov cilj bi trenutno trebao biti zadržavanje salary cap fleksibilnosti.

To znači kako ne smiju preplatiti Nenea koji će tražiti masnu paru. To znači kako se trebaju kloniti JR Smitha jer nije normalan. To znači da je bolje dati 7 milja Arronu Afflalu koji je drastično podcijenjen igrač, jedan od pet najboljih obrambenih igrača izvan reketa koji je drastično popravio svoj šut, nego Wilsonu Chandleru koji je enigmatičan, koji nije konzistentan, koji ima visok plafon, ali ima i dosta nizak pod.

Nuggetsi bi trebali zadržati svoj amnesty clause iako je sasvim jasno da Al Harington ne zaslužuje 6,5 milja kroz 4 godine, i da Birdman ne zaslužuje 4,5 milijuna kroz tri. No u NBA-u je lako napraviti pogreške. Manje još možete istrpjeti. Velike baš i ne.

Portland Trail Blazers

Tuga me hvata kada razmišljam o Brandonu Royu, tom talentiranom, inteligentnom, profinjenom igraču kojeg kao da je Tim Duncan dojio na svom krilu. Roy me oduševljavao zato jer je bio beskrajno hrabar na terenu, zato jer se znao izdići iznad svojih fizičkih limita, zato jer je znao igrati timski i zato jer mu je produktivnost uvijek bila na prvom mjestu.

Roya je bilo teško čuvati zbog niza sitnih pokreta, trzaja tijelom, glavom, kukovima koji bi obrambene igrače uvijek izbacivali iz ravnoteže. Prošle smo sezone svjedočili pogrebu Royevih koljena. Brandon više nije takav igrač.

Portland mu duguje 17 milja godišnje kroz 4 sezone. Jasno je da će ga amnestirati. Ništa drugo im ne preostaje.

Minnesota Timberwolves

Raspodjela budžeta u Minnesoti jasno govori kakvu je ekipu složio David Kahn. Unatoč tome što nemaju igrača skupljeg od 6,2 milijuna godišnje Wolvesi su uspjeli napuniti salary cap do vrha. Njihov roster je takav – bez prave zvijezde*, s brdom drugih, trećih i četvrtih opcija, ali i bez jednog pravo lošeg igrača. Da, čak je i Darko okej, iako ne vrijedi 5 milja.

* Sori Kevine, obožavam te, ali jasno je da nisi tip igrača koji sam može nositi momčad do playoffa. Jebiga, nisi. Druga opcija – nema sumnje. Prva? Jok. Nemoj me tući sad, šou mi sam lav.

Sve će se promijeniti dogodine kada ističu Loveov, Randolphov i Beaslyev ugovor. Wolvesi bi mogli iskoristiti amnestiju na Darku (5 milja godišnje kroz 3 godine) ili Bradu Milleru (5 milja kroz 2 godine), no najpametnije bi bilo da iskoriste svoju opciju za tri godine kada policija otkrije kako je Michael Beasley, čovjek kojem je David Kahn u ljeto 2012. godine dao ugovor težak 55 milja na 4 godine, uzgojio plantažu marihuane na granici nacionalnog parka Chippewa.

Oklahoma City Thunder

Sam Presti je pokazao svojim kolegama kako se slaže prava ekipa i da nije kulturan i uglađen čovjek, da više nalikuje recimo meni, nabijao bi im to na nos svake godine plešući i pjevajući dok posramljeni Bryan Colangelo s mržnjom bulji u njega.

GM Thundera trenutno nema ni jednog jedinog preplaćenog igrača na rosteru. Nate Robinson i Nazr Mohammed sigurno ne zaslužuju 4,5 i 3,7 milijuna po sezoni, ali obojici ugovor ističe nakon ove godine. Collisonova ogromna plaća srozala se na svega 3,2 milijuna ove sezone zbog Prestijevih genijalnih postavki u Nickovom ugovoru, a igrače poput Shefoloshe, Westbrooka i Hardena još uvijek dobija za bagatelu.

Kendrick Perkins predstavlja jedini potencijalni problem za ovu momčad. Nježni div zaslužuje svojih 8 milja godišnje čisto zbog toga jer u NBA-u nema puno igrača koji vam sami mogu držati reket u defanzivi, ali Perkins uvijek može postati bolna točka ukoliko mu zdravlje ode kvragu. Prestiju ne preostaje ništa drugo nego čuvati amnestiju za slučaj nesreće.

Utah Jazz

Postoje riječi u ovom našem kransom jeziku koje mi se jako sviđaju. Jer zvuče blesavo. Šlafrok, žalfija, jetrva, takve riječi. Stubokom je jedna od njih. U Salt Lake Cityu prošle se godine sve stubokom promijenilo. Prvo je otišao Jerry Sloan koji više nije imao snage natezati se s igračima i tako zapečatio 23 godine povijesti kluba. Nakon toga je otišao Deron Williams i gurnuo nadgrobni spomenik na budućnost Jazza.

Ova je ekipa građena za osvajanje naslova ali joj nedostaje središnja figura. Ona je puna preplaćenih igrača koji su dobili takve ugovore kako bi pomogli Jazzu u jurišu na titulu. Okur, Jefferson pa čak i Millsap i Harris imaju ugovore koji ne odgovaraju njihovoj realnoj vrijednosti.

Kevin O’Connor bi mogao ispraviti probleme svoje ekipe čak i bez korištenja amnestije. Al Jefferson je preskup sa 14,5 milijuna na dvije godine, ali veliki Al i dalje ima vrijednost u NBA ligi i sigurno se za njega može dobiti i kapajući ugovor i pick prve runde. Memo Okur je prvi kandidat za amnestiju, ali njegov ugovor težak 10 milja ističe. Ugovor Devina Harrisa se smanjuje nakon ove sezone na prihvatljivih 8,5 milijuna, dok Paul Millsap ima potencijala da se nastavi razvijati i nagodinu zasluži 7,2 milijuna koje mu Utah duguje.

Jazz će sljedeće godine krenuti u neminovni rebuilding. Predvođeni Enesom Kanterom i Derrickom Favorsom morat će izgraditi svoje krilne pozicije i strpljivo čekati na novu priliku. Za koju im amnestija ni ne treba, ukoliko pametno odigraju svoju ruku.

Los Angeles Lakers

Škripa parketa i udaranje lopte o izlizani pod Staples centra Mitchu Kuptchaku su toliko poznat zvuk da ih uopće ne primjećuje. Dok otvara vrata trening dvorane sjedokosi GM Lakersa se preznojava. Iza sebe ima tisuće pregovora, no svaki put kad razgovara s ovim čovjekom hvata ga trema. Kobe Bryant čak i ljudima koji ga poznaju izgleda nedodirljivo.

– Bok Kobe – pozdravlja Kuptchak dok Bryant uzima skok šut s krila – Otkad si ovdje?

Kobe prima loptu od dječaka pod košem, skače sebi u desno, diže se, lopta leti i prolazi kroz mrežicu bez da je dodirnula obruč. Tek tada se Bryant okreće Kuptchaku.

– Od pet ujutro – odgovara mu.

– Kobe, pa to su tri sata. Misliš da je pametno stavljati toliko opterećenja na tvoja nova koljena? – pita Kuptchak  nervozno.

Kobe staje u pokretu, okreće se prema GM-u Lakersa, sa čela mu se znoj cijedi u valovima.

– Mike – kaže sa onim svojim ciničnim smješkom – jesi li ti možda lani izgubio od onog jebenog Švabe? Ha? Jesi li ti dopustio da ti ga tip koji ima frizuru ko curica smjesti u pakšu, ha? Misliš da ću to opet dopustiti? Misliš da mi se sviđa kada me Mark Cuban na Twitteru kara u guzu? Ha? Misliš li, ha?! Slušaj me papčino, ako moram u ovoj smrdljivoj dvorani trenirati pet sati dnevno, ako moram crknuti da osvojim još jedan naslov, e pa trenirat ću, pizda mu strinina! – izgovara bijesni Bryant, okreće se na peti i pogađa skok šut iz okreta.

– Dobro, dobro, nemoj se ljutiti – priča Kuptchak pomirljivo dok se oslobađa iz svilenog stiska kravate – To je zapravo ono o čemu bi želio s tobom pričati.

Kuptchak pričeka, no ne dobije odgovora. Kobe i dalje šutira ne obazirući se na GM-a Lakersa. Zbunjen, Mike Kuptchak nastavi.

– Čuj, Kobe, što ti najviše želiš u životu, ha? Jesu li to novci ili je to naslov? Želiš stići Jordana, ne? Želiš taj šesti prsten! Ali Kobe, naša ekipa je ostarila, znaš. Budžet nam prelazi 91 milijun dolara. Nemamo prostora da osvježimo ekipu i…

– Trejdajte onog jebenog Andrewa. Tip se češće kvari od Yuga – odgovara Kobe šutirajući bez prestanka.

– Da, da, to je opcija, ali znaš i sam da je nemoguće naći pravog centra u ligi – kaže Kuptchak, stane i opet okrene tijek razgovora na svoj mlin – Znaš da ćemo po novim pravilima imati pravo izbrisati jedan ugovor sa rostera?

-Da, i?

Kuptchak proguta knedlu. Sabere se i nastavi, crven u licu.

– Kobe, tvoja koljena su otišla kvragu, želiš naslov ali ne možeš sam, to smo vidjeli i lani. Svi znamo da si star, čak i ti, zato i toliko treniraš. Imaš možda još dvije ili tri sezone da dostigneš Jordana. Nakesao si se para, imaš sponzore, ne treba ti lova, trebaju ti naslovi. Čuj, znam da zvuči ružno, ali mi bi te amnestirali, izbrisali ovih 27 milijuna dolara godišnje i dali ti novi ugovor težak 15 milja, a ostatak spičkali na osnaživanje ekipe. Šta kažeš?

– Mike, da sam lošije volje sad bi te udavio zato jer želiš najboljem igraču lige smanjiti ugovor. Ali ovo što govoriš ima smisla. Ima, majku mu. 15 milja… – kaže Kobe, držeći loptu u rukama. Tada mu na um pada nova pomisao – Ček malo, koliko Španjolac zarađuje?

– Kobe, ne znam zašto je to bitno…

– Oooo, bitno je,  mali, bitno! Koliko Pau zarađuje?! – prodere se Bryant.

– Ovaj, eh, znaš, mislim da nekih 19 milijuna godišnje – odgovara Kuptchak dok mu ljutiti Kobe prilazi.

PUŠI KURAC MAJK! ODI U PIZDU STRININU! JA SAM 20 PUTA VEĆI IGRAČ OD TOG JEBENOG GASOLA! NIJE DOVOLJNO ŠTO MORAM SLUŠAT KAKO NAM JE ON DONIO NASLOV PRIJE 2 GODINE IAKO SAM JA BIO MVP, NEGO BI SADA TREBAO IMATI MANJI UGOVOR OD NJEGA?! JESTE LI VI NORMALNI! PA UBIĆU VAS SVE!!!

Kuptchak napravi dva koraka nazad, a dječak pod košem zarije lice u dlanove. Niz nogu mu je curio žuti potočić straha.

– Riješite se onog debila Artesta, a mene pustite na miru – odgovora Kobe.

– On se sad zove Metta World Peace – odvraća Kuptchak.

– Ubiću vas obojicu – reče Kobe ispod glasa, okrene se licem prema košu i smjesti još jednu loptu u mrežicu.

Los Angeles Clippers

Čudno je što ovo kažem, ali Clippersi su na putu prema NBA vrhu. Blake Griffin će kroz dvije godine postati jedan od pet najboljih igrača lige, Eric Gordon već sada može igrati u All Star utakmicama, Eric Bledsoe bi mogao postati startni play lige ukoliko se nauči kontrolirati, a DeAndre Jordan, unatoč tome što izgledom podsjeća na osušeni slanac u pekari, svojom pokretljivošću može braniti reket. Jedini čovjek kojeg Clippersi mogu amnestirati je Mo Williams*. Ne zato jer je Mo loš igrač, već zato jer ne vrijedi 8,5 milja godišnje. No nekako vjerujem da će Clippersi zadržati ovu opciju za sebe.

* Moj mokri san je da Clippersi nekako utope bilo Mo Williamsa bilo Chrisa Kamana u Minnesottu za Rickya Rubia. Ricky bi time ostvario svoj san igrajući u toploj klimi, došao bi u momčad u kojoj ne bi osjećao nikakav pritisak i mogao bi po čitave dane bacati alley oopove Griffinu i hraniti Gordona na krilu. To bi bio gušt gledati.

Golden State Warriors

Warriorsi još uvijek nisu odlučili što će napraviti s Montom, mogu li on i Stephen Curry igrati u paru i u kojem bi se smjeru ova ekipa trebala razvijati.

Dobra vijest za njih je što mogu zadržati obojicu jer lova za GSW nije veliki problem. Probili su salary cap, ali korištenjem amnestije vratit će se debelo ispod granice. Pitanje je samo hoće li je iskoristiti na korisnog ali debelo preplaćenog Davida Leeja ili na beskorisnog, uvijek ozljeđenog i debelo preplaćenog Andrisa Biedrinsa.

Da se mene pita šupirao bi Latvijca na brzaka, pronašao centra na slobodnom tržištu (kažu da je onaj Nene Hilario dobar), zadržao Montu i Currya i uživao u napadačkoj košarci još par godina. No prije toga bi se raspitao koliko košta Dwight Howard i da li bi se želio sunčati na toplim plažama San Francisco zalijeva.

Sacramento Kings

Blaženi Kingsi su draftali još jednog visokog igrača i bilo bi logično da se riješe kakvog centra ili četvorke, no svi njihovi centri i četvorke su potplaćeni. Kingsi ne trebaju koristit amnestiju zato jer se nalaze debelo ispod salary capa i zapravo moraju potpisati neke igrače kako ne bi plaćali penale, ali to ne znači da nemaju preplaćene ljude na rosteru.

Francisco Garica je solidan igrač s klupe, ali ne vrijedi 6 milja godišnje, a John Salmons je čovjek koji može biti startni bek u ligi* ali ne bi mu dao 5, a kamoli 8 milja na godinu. Svejedno, Sacramento bi svoju amnestiju trebao sačuvati za crne dane koji uvijek dolaze u ovaj zabačeni dio Kalifornije.

Phoenix Suns

Prošlog su ljeta Sunsi pametno zaključili da Amar’e i njegova raštimana koljena ne vrijede 20 milijuna dolara godišnje, a ušteđevinu su fino pospremili u banku, čekajući kakvog dobrog free agenta.

Šta? Nisu?! Spičkali su lovu na Childressa, Fryea i Warricka?! Na tri papka koji ni starteri ne mogu biti?! VOT D FAKING FAK?!?!?!??!

Phoenix je ekipa koja jasno ilustrira zašto se nalazimo u govnima u kojima se nalazimo. NBA franšize trebale bi milijarderima služiti kao igračke, kao stvari kojima se mogu kurčiti, ne kao izvor zarade. Da imaju takav stav njihovi bi GM-ovi uvijek povlačili poteze koji im omogućuju da se bore za naslov. Potpisivanje ove trojice likova Sunsima omogućuje samo da se još neko vrijeme bore za playoff, da se bore za tih par milijuna koji će završiti u džepu vlasnika Roberta Sarvera i za ništa više.

Sunsi bi trebali amnestirati Josha Childressa, trejdati Stevea Nasha za pickove i krenuti u rebuilding. Sumnjam da će se to dogoditi. Umjesto toga ćemo gledati posljednju Nashevu sezonu u Sunsima*, taj posljednji čavao u lijesu generacije koja se u jednom trenutku sastojala od Nasha, Mariona, Amarea i Joea Johnsona, igrala najatraktivniju košarku i svejedno nije došla do naslova. Čak ni najbolji potezi GM-ova ne mogu osigurati borbu za naslov.

*Odnosno nećemo jer sezone neće biti. Plače mi se.

Bilo je to sve. Idem krepat. Bez NBA lige ništa drugo mi ne preostaje. Pošaljite sućut na fejs.

One thought on “Reži me (drugi dio)