Bol i hvala

Prije početka prvenstva bio sam s ekipom u restoranu. Svi redom kapitalci, nitko ispod 90 kila, nakrkali smo se mesine s roštilja i blaženo preživali kad se povuklo pitanje Eura i reprezentacije. “Nego, što mislite kako ćemo proć na Evropskom?”, upitao je netko. “Bod, bod, bod, bod”, su bili odgovori. Nitko nije imao velika očekivanja. Bod protiv Irske, na guzove protiv Italije, debakl kontra Španjolaca. Kadar nam nije sjajan, naročito u obrani, grupa je ubitačno teška, forma nije zavidna. Sve je mirisalo na razočaranje koje zapravo ne bi bilo razočaranje jer ništa veliko nisam očekivao. Pripremio sam se.

Dva tjedna kasnije, sjedim u kafiću, gledam Rakitića kako se bori sa suzama pred kamerama i ruka mi se trese. Razočaranje je opet navratilo u posjet. Umjesto stiska ruke šupilo me šakom u glavu, umjesto cvijeća bacilo  je kamenu vazu ravno u ekran mog kompjutera, a umjesto Domaćice i dvadeset deka kave popišalo se usred dnevnog boravka. U sampo dva tjedna sve se okrenulo. Reprezentacija je glatko dobila Irsku, izvukla neriješeno protiv Talijana, i odigrala jako, jako, jako dobru utakmicu protiv europskih i svjetskih prvaka kojima kadrom ni u najluđim snovima nije mogla parirati. Došli  su na rub plasmana u četvrtfinale, uvukli su me još jednom unutra, i onda posrnuli. Ovaj put im ne zamjeram. Ovaj put im čestitam. Igrali su onako kako želim da momčadi za koje navijam igraju – čvrsto, borbeno, pametno i iznad svojih mogućnosti. Isto vrijedi za Bilića koji je taktikom u nekoliko navrata anulirao velik dio individualnih mana svojih igrača. Momci, svaka vam čast. Razočaranje je tu, boli i peče, ali nema veze. Nisam uopće mislio da ću mariti, nisam znao da mi je stalo do ove ekipe. Hvala vam što ste me razuvjerili.

Označeno ,

One thought on “Bol i hvala

Čujte i počujte

